Skip to main content.

 FAQ

Ordre

Hvordan ved jeg, om min bestilling er gået igennem?

Der sendes en e-mail med en ordrebekræftelse til den e-mailadresse senest 24 timer efter din bestilling. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, skal du tjekke din spam-mappe.

Hvis du herefter ikke har modtaget e-mailen med ordrebekræftelsen, anbefaler vi, at du kontakter os via vores kontaktformular , så vi kan undersøge dette for dig.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du har foretaget et køb hos Poster Store, men ikke har modtaget din ordrebekræftelse via e-mail eller i din spam-mappe, er det muligt, at din e-mailadresse er blevet skrevet forkert. Kontakt os venligst via vores kontaktformular. Vi vil kontakte dig snarest muilgt med en ordrebekræftelse.

Kan jeg foretage ændringer i min ordre, efter at den er afgivet?

Desværre, at vi ikke kan foretage nogen ændringer på din ordre. Dette skyldes at vi starter på behandlingen af din ordre så snart den er i vores system, så vi kan pakke og sende dine produkter hurtigst muligt.

Hvad sker der, hvis en vare i min ordre er udsolgt?

Desværre har vi ikke mulighed for, at ændre i din ordre. Da vi ønsker at behandle vores kunders bestillinger hurtigst muligt, vil vi starte behandlingen af din ordre, allerede kort tid efter bestillingen.

Hvad sker der, hvis jeg indtaster en forkert adresse?

Hvis du har givet forkerte oplysninger, f.eks. leveringsadresse, e-mailadresse eller telefonnummer, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt, så vi kan se, om det er muligt at ændre disse oplysninger. Desværre kan vi aldrig garantere dette.

Hvis de forkerte oplysninger påvirker leveringen af din pakke, og din ordre allerede er blevet behandlet fra vores lager, før du kontakter os samt modtager svar fra vores kundeservice, er du desværre ansvarlig for de ekstra omkostninger, der måtte opstå.

Hvordan kan jeg annullere min ordre?

Kontakt os så hurtigt som muligt via vores kontaktformular . Vi kan dog ikke garantere, at vi har mulighed for at annullere din ordre, da vores pakke-/forsendelsesafdeling sætter en ære i at få produkterne hurtigt ud til vores kunder.

Vi gør opmærksom på, at en annullering først er gyldig når du modtager et svar fra vores kundeservice med en bekræftelse.

Hvordan kan jeg afgive en firmaordre?

Desværre tilbyder vi ikke firmaordre hos Poster Store i øjeblikket.

 

Betaling

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?

Du har mulighed for betaling med Visa, Mastercard og Maestro.

Du har også mulighed for at bruge Mobilepay til din betaling.

Vi gør opmærksom på, at alle betalinger, vil gå igennem betalingsfirmaet Klarna.

Igennem Klarna har du kan vælge at betale direkte via kortbetaling eller betale som Klarna Pay Later, som er en faktureringsløsning med mulighed for at betale via faktura 30 dage efter din bestilling.

Kan jeg betale via faktura?

Klarna tilbyder servicen Klarna Pay Later, som er en faktureringsløsning med mulighed for at betale via faktura 30 dage efter din bestilling.

For at kunne bruge Klarna Pay Later, skal følgende krav være mødt:

- Kunden skal være mindst 18 år gammel.

- Kunderne skal have en fakturerings- og leveringsadresse registreret i Danmark.

- Bemærk venligst, at når du ansøger om at bruge betalingsmetoden, vil Klarna foretage søgninger hos kreditaviseringsbureauer. Disse søgninger påvirker ikke din kreditfil, hverken på ansøgningstidspunktet eller hvis en betaling ikke foretages eller forsinkes, og de er kun synlige for dig og Klarna.

Hvordan fungerer Klarna Pay Later?

Klarna sender en e-mail til kunden inden for 2 dage efter, at ordren er afgivet, med betalingsinstruktioner.

Som kunde har du 14 dage til at gennemføre betalingen online, efter at du har afgivet ordren på vores hjemmeside. Der vil ikke blive opkrævet yderligere gebyrer via kredit- eller betalingskort for denne service.

Du vil modtage en påmindelse, inden betalingen forfalder, og du vil også modtage påmindelser pr. e-mail.

Hvis kunden ikke betaler ordren til tiden, er det ikke længere muligt at få adgang til Klarnas betalingsmuligheder ved fremtidige køb. Hvis en betaling er forsinket, vil Klarna kontakte kunden i løbet af en periode på flere måneder for at forsøge at arrangere tilbagebetaling af den udestående saldo. Hvis den efter en periode på flere måneder ikke er blevet tilbagebetalt, kan Klarna bruge et inkassobureau til at inddrive den udestående saldo.

For yderligere oplysninger kan du kontakte Klarnas kundeservice ved at klikke her.

Kan jeg betale med en rabatkode eller et gavekort?

Du kan betale med dit gavekort eller rabatkode ved at klikke på GAVEKORT ELLER RABATKODE? som kan ses under din bestillingsoversigt i din kurve, før betaling.

Min rabatkode virker ikke, hvad skal jeg gøre?

Kontakt venligst kundeservice via vores kontaktformular.

Hvorfor blev min betaling afvist?

Tjek venligst de forskellige betalingsmuligheder, vi tilbyder, da det kan være grunden til, at betalingen ikke gennemføres, ellers kan du kontakte vores kundeserviceteam for at få hjælp.

Hvorfor gælder rabatten ikke for alle varer i min ordre?

Ikke alle vores produkter er berettiget til rabat. Eksempler på produkter, der ikke er berettiget til rabat, er blandt andet følgende:

Plakatsæt

Outlet

Featured Artist

Bemærk også, at eksisterende kampagner og rabatkoder ofte ikke kan kombineres. Hvis du er i tvivl, bedes du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig med at løse dit problem.

 

Tilbud/rabatter

Hvorfor virker min rabatkode ikke?

Kontrollér, at du har indtastet din kuponkode korrekt, uden mellemrum før eller efter den. Tjek også, at din kode ikke er udløbet. Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du ønsker at vi hjælper med at undersøge dette

Hvad sker der, hvis jeg har glemt at indtaste min rabatkode?

Kontakt venligst kundeservice via vores kontaktformular.

Jeg så en bedre rabat lige efter jeg har afgivet min ordre, kan jeg få det bedre tilbud?

Desværre kan vi ikke garantere, at vi kan hjælpe med dette, men du er velkommen til at kontakte vores kundeservice via vores kontaktformular og vi vil se, om dette er muligt.

 

Levering

Hvor lang er leveringstiden?

"Leveringstiden til Danmark er 1-4 arbejdsdage.

Beregnet fra den næste arbejdsdag, hvor du har afgivet din ordre.

BEMÆRK: På grund af den store mængde pakker, der håndteres af vores forsendelsespartnere, vil pakken blive omdirigeret til den nærmeste pakkeshop, hvis den ikke kan leveres til din privatadresse."

Hvilken leveringsmulighed tilbyder I?

Vi bruger forskellige forsendelsespartnere, afhængigt af størrelsen på din ordre. Når du har lagt dine produkter i indkøbskurven og er gået til kassen, kan du se, hvilken service din ordre vil blive sendt med.

Forsendelsesomkostninger

Gratis forsendelse på vores standard levering for ordrer over 399 DKK. Når man ikke grænsen på de 399 DKK gælder et forsendelsesgebyr fra 49 DKK.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Din ordre bliver pakket og afsendt så hurtigt som muligt. Så snart den er blevet afhentet af fragtfirmaet, aktiverer vi dit pakkenummer, hvorefter du vil modtage en ny e-mail med et sporingslink. Hvis du ikke modtager et sporingslink, bedes du kontakte os via vores kontaktformular .

Leverer I til Grønland eller Færørene?

Desværre levere vi ikke til Grønland eller Færørene.

Hvorfor er mit sporingslink ikke aktivt?

Når din ordre er blevet afsendt fra vores lager, modtager du et sporingslink til din pakke i din e-mail med forsendelsesbekræftelse. Bemærk venligst, at der kan gå 48 timer fra du har modtaget e-mailen med forsendelsesbekræftelsen, før sporingslinket er aktivt.

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke?

For varer, der returneres til os, fordi kunden ikke har afhentet pakken, opkræver vi et gebyr på 150 DKK for at dække vores gebyr for emballage og returforsendelse.

I tilfælde af en ikke afhentet personlig plakat, AI-kunst, lærred eller hvis ordren returneres på grund af forkerte kontaktoplysninger, vil vi beholde 50% af ordresummen for at dække omkostningerne til produktion, pakning og forsendelse.

Kan jeg ændre leveringsadressen, når pakken er afsendt?

Vi kan desværre ikke ændre adressen, når pakken er afsendt fra vores lager. Du kan altid kontakte vores kundeserviceafdeling, så vil vi forsøge at give beskeden videre til transportøren, men vi kan ikke love, at de vil undersøge sagen inden levering, og vi råder dig til selv at kontakte transportøren.

 

Reklamation

Min ordre er ankommet beskadiget, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en beskadiget eller forkert vare, bedes du kontakte vores kundeservice inden for 30 arbejdsdage efter modtagelsen af din ordre for at få hjælp. Du kan kontakte vores kundeservice ved at klikke her.

Hvad sker der, hvis jeg har modtaget den/de forkerte vare(r)?

Start med at dobbelttjekke din ordrebekræftelse for at se, hvad du har bestilt. Hvis du ikke har modtaget det bestilte produkt, bedes du kontakte vores kundeservice inden for 30 arbejdsdage efter modtagelsen af din ordre for at få hjælp. Du kan kontakte vores kundeservice ved at klikke her.

Akrylglasset er ude af fokus. Hvordan er det muligt?

Akrylglasset i vores rammer er beskyttet af plastikfilm på en eller begge sider, så glem ikke at fjerne dem før brug. Vi bruger denne folie til at beskytte akrylglasset under opbevaring og transport.

 

Returnering

Kan jeg returnere min ordre?

Bemærk venligst, at returneringen skal sendes tilbage til Sverige.

Pakken skal pakkes på nøjagtig samme måde, som den var, da du modtog den fra os. Det er vigtigt at rulle plakaterne ind i beskyttelsespapiret igen, da dette sikrer, at de ikke flytter sig under transporten. Når du har rullet plakaterne ind i papiret igen, skal du bruge tape, så vi nemt kan fjerne dem fra røret, når vi sender dem retur.

Du bedes registrere din returnering via nedenstående link. Når din returnering er registreret, vil du modtage en e-mail med instruktioner og adresseoplysninger.

Returforsendelsesomkostningerne er 49 DKK. Disse omkostninger opkræves ikke hos Bring's pakkeshop, men vil blive fratrukket dit kreditbeløb. Hvis ordren ikke længere opfylder betingelserne for kampagne-/rabatkoder, kan priserne blive justeret i overensstemmelse hermed, og en eventuel forskel fratrækkes din tilbagebetaling.

OPRET RETURNERING

Returprocessen kan tage op til 90 dage fra det tidspunkt, hvor du afleverer returpakken til fragtfirmaet. Når returneringen er modtaget og behandlet, registrerer vi kreditten og sender dig en bekræftelse via e-mail. Opbevar din kvittering fra returneringen, indtil e-mailen med returbekræftelsen når frem til dig som bevis for returneringen."

 

Returpolitik for lærreder/pudebetræk 

Vores returpolitik for ordre, der er lavet på bestilling, inklusive lærreder og pudebetræk, er anderledes end vores normale returpolitik- og gebyrer. Hvis du overvejer at returnere en af disse varer, vil vi bede dig om at kontakte vores kundeservice. Vores team er klar til at guide og informere dig om returneringsbetingelser og om hvordan du gør.

Personlige plakater

Fortrydelsesret, ombytningsret og åbent køb gælder ikke for personlige plakater, fordi de trykkes på bestilling.

Kan jeg returnere rammer, når de er pakket ud?

Rammerne kan ikke returneres, hvis den selvklæbende plastfolie, der fungerer som et beskyttende lag for at beskytte glasset mod ridser, er blevet fjernet fra rammerne. Du kan dog returnere rammerne, hvis kun det yderste ikke-klæbende plastlag er fjernet.

Hvor meget koster det at returnere varer?

returforsendelsesomkostningerne er 49 DKK. Disse omkostninger opkræves ikke hos Bring's pakkeshop, men trækkes fra dit kreditbeløb.

Returprocessen kan tage op til 14 dage fra det tidspunkt, hvor du afleverer returpakken til fragtfirmaet. Når returneringen er modtaget og behandlet, registrerer vi kreditten og sender dig en bekræftelse via e-mail. Opbevar din kvittering fra returneringen, indtil e-mailen med returbekræftelsen når frem til dig som bevis for returneringen.

Kan jeg bytte et produkt?

Hvis du ønsker at ombytte dine modtagne produkter til noget andet, behandles det som en normal returnering. De produkter, der skal returneres, skal være i deres originale emballage og i original stand. Vi refunderer dig pengene, så snart vi modtager produkterne. Du kan derefter foretage et nyt køb i vores webshop.

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke?

For varer, der returneres til os, fordi kunden ikke har afhentet pakken, opkræver vi et gebyr på 200 DKK for at dække vores gebyr for emballage og returforsendelse.

 

Produkter

Hvilke størrelser plakater tilbyder I?

Vi tilbyder stilfulde premium-billedrammer i størrelserne 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm og 70x100 cm.

Leveres plakater med en ramme?

Nej, vi sælger plakater og rammer separat. Rammen er derfor ikke inkluderet i prisen på plakaten og skal købes separat. på vores webshop kan du vælge mellem flere typer og størrelser af rammer.

Kommer alle plakater med en hvid kant?

Nej, den hvide kant vil ikke kunne findes på alle vores plakater. Se venligst produktbeskrivelsen i tilfælde af tvivl, da vi angiver, om den er til stede eller ej. Bemærk venligst at vi ikke har mulighed for fjerne eller tilføje den hvide kant på vores plakater.

Hvorfor ser billedet på min plakat beskåret ud?

Grundet af forskellige størrelser, formater og design, kan det være nødvendigt for os at tilrette plakatens motiv. For nogle plakater til vi derfor være nødsaget til at beskærre plakatens motiv en smule.

Hvilken papirkvalitet anvendes der til jeres plakater?

Pakaterne er trykt lokalt af Sveriges mest anerkendte trykkeri, der er tildelt Svanen, det svenske symbol for miljøvenlig og bæredygtig produktion, og som er certificeret i henhold til FSC og PEFC. Vi ledte længe efter det bedste papir og blev til sidst forelsket i Munken Kristall, et designpapir af premiumkvalitet, som sikrer os den perfekte kvalitet. Papiret er miljøcertificeret af FSC og PEFC. Det er ubestrøget mat papir uden refleksion og har en totalvægt på 200 g/m2, hvilket giver det en udpræget eksklusiv følelse. Det giver også en fremragende farve- og billedgengivelse. Certificeringerne sikrer, at det træ, der anvendes til vores plakater, kommer fra ansvarligt forvaltede skove, der opfylder de højeste miljømæssige og sociale standarder.

Hvilke størrelser rammer tilbyder I?

Vi tilbyder stilfulde premium-billedrammer i størrelserne 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm og 70x100 cm.

Hvor stammer jeres trærammer fra?

Vores rammer er håndlavede af dygtige håndværkere med lang erfaring inden for ramme produktion i Europa og Asien. Vores rammeleverandører er nøje udvalgt, så de lever op til vores sociale og miljømæssige ansvar.

Hvorfor er rammens farvetone anderledes end ved min tidligere bestilling?

Hvis du sammenligner rammer fra ordrer, der er afgivet på forskellige datoer, kan det skyldes det miljø og de vejrforhold, som den oprindelige ramme har været udsat for. Hvis det ikke er tilfældet, kan du kontakte kundeservice for at få hjælp.

 

Samarbejde/Presse

Samarbejde (influencer)

Send venligst en mail til internationalmarketing@posterstore.com så sender vi din mail videre til den rette afdeling.

Hvordan fungerer et samarbejde gennem Brandbassador? Hvordan fungerer et samarbejde gennem Brandbassador?

Brandbassador er en platform til opbygning af varemærker, hvorigennem du kan blive brand-ambassadør for Poster Store og få belønninger for det indhold, du vælger at dele med dine følgere. For at blive Poster Store Brandbassador skal du oprette en Brandbassador-konto her. Hvis du bliver godkendt som en af vores Brandbassadors, kan du begynde at gennemføre missioner for Poster Store. På platformen finder du forskellige typer tilgængelige missioner, du kan ansøge om at deltage i. En mission vil normalt omfatte, at du deler indhold til gengæld for en belønning.

Hvornår får vi besked, hvis en ansøgning bliver gennemgået?

Vi forsøger at besvare alle ansøgninger inden for 3 hverdage og giver dig besked, så snart din ansøgning er blevet gennemgået.

Har du spørgsmål vedrørende Brandbassador-appen?

Du kan altid finde svar direkte i Brandbassador-appen, hvis du har problemer med appen eller har spørgsmål om Brandbassador. Du kan også læse mere om Brandbassador i deres sektion med ofte stillede spørgsmål (FAQ). Hvis du har andre spørgsmål vedrørende samarbejdet, kan du kontakte os i Brandbassadors beskedcenter.

Kunstner/fotograf

Send en e-mail til artist@posterstore.com , og vi videresender din e-mail til den rette afdeling.

Presse

Send en e-mail til pr@posterstore.com , og vi videresender din e-mail til den rette afdeling.

Forhandler

Vi har besluttet, at vi ikke ønsker at samarbejde med forhandlere på nuværende tidspunkt, men håber at kunne tilbyde dette i fremtiden.