0

Lige nu: 25% RABAT PÅ PLAKATER!

Bortset fra Selecion, slutter 19/8

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Efter du har placeret ordren modtager du en ordrebekræftelse via email. Din ordre bliver pakket og afsendt hurtigst muligt. Pakken indsamles dagligt omkring 15:00. Så snart den er blevet afhentet af posttjenesten, aktiverer vi dit pakkenummer og du modtager en anden email, der indeholder sporingslinket. Hvis du ikke modtager et sporingslink, skal du sende en email til [email protected] med dit ordrenummer. Angiv din e-mail som 'Manglende sporingslink' for hurtigere behandling. Vi sender dig det manglende sporingslink så hurtigt som muligt, gennem linket til Bring kan du se præcis hvor din pakke er.

Hvis du har spørgsmål vedrørende levering eller status af din pakke, kan du også kontakte Bring på 70 28 60 70

Brug det 10-14-cifrede pakkenummer til reference; Du kan finde dette i din spor e-mail eller anmode om det på [email protected]

Jeg modtog ikke en bekræftelsesmail?

Hvis du har foretaget et køb igennem Poster Store, men ikke modtaget en bekræftelsesmail, så har du muligvis oplyst os din forkerte email adresse. Kontakt os igennem vores kontaktformulær og vi vil opdatere din information, så du fremover kan modtage informartion ordenligt. 

Kan jeg fortryde mit køb?

Kontakt os hurtigst muligt via vores kontaktformular. Hvis din ordre ikke er blevet pakket endnu, retunerer vi med det samme. Hvis din varer allerede er blevet pakket, skal du modtage pakken og sende den tilbage til os, se under.

Hvordan kan jeg returnere? 

Send os en e-mail på [email protected] og lad os vide, at du returnerer og giv følgende oplysninger:

Ordrenummer:

Kunde navn:

E-mail, hvor købet blev registreret:

Årsag til retur:

Navn på produkter, du vil returnere:

Vi giver dig yderligere instruktioner i vores svar på din mail. Når du udskifter eller returnerer varer, er du ansvarlig for returomkostningerne: 35 DKK. Tilbagebetaling af ordresummen eller annullering af den udstedte faktura skal ske af Poster Store Sverige AB senest 14 dage efter den dato, hvor de returnerede varer er modtaget og godkendt.

Hvad skal jeg gøre hvis min pakke og produkter er skadet? 

Hvis din pakke og produkter er skadet ved ankomst, så kontakt os hurtigst muligt med billeder af både pakken og din varer. Når vi har modtaget billeder af pakken og din varer, vil vi sende en ny pakke til dig og sørge for de skadede produkter bliver returneret til os.  

Kan jeg bytte min varer? 

Hvis du skal bytte din varer er det ligesom ved returnering. Du skal placere en ny ordre med de produkter du vil have, og så returnerer du de produkter du gerne vil bytte til noget andet.

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

At tjekke ud
Fortsætte med at handle