0

Lige nu: 25% RABAT PÅ PLAKATER!

Bortset fra Selecion, slutter 22/2

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Send os en email på [email protected] med dit ordre nummer og spørg efter et forsendelses link, vi vil svare med forsendelses nummeret og et link til vores hjemmeside hvor du kan se præcis hvor din pakke befinder sig. Om kort tid vil dette automatisk være inkluderet i alle ordres bekræftelsesmail. 

Jeg modtog ikke en bekræftelsesmail?

Hvis du har foretaget et køb igennem Poster Store, men ikke modtaget en bekræftelsesmail, så har du muligvis oplyst os din forkerte email adresse. Kontakt os igennem vores kontaktformulær og vi vil opdatere din information, så du fremover kan modtage informartion ordenligt. 

Kan jeg fortryde mit køb?

Kontakt os hurtigst muligt via vores kontaktformular. Hvis din ordre ikke er blevet pakket endnu, retunerer vi med det samme. Hvis din varer allerede er blevet pakket, skal du modtage pakken og sende den tilbage til os, se under.

Hvordan kan jeg returnere? 

Du er ansvarlig for forsendelses omkostningerne. Din pakke som du vil sende tilbage, skal være godt beskyttet. Kontakt os i vores kontaktformular med dit ordrenummer og hvilke ting du ønsker at returnere. 

Du kan selv sende din pakke til os på vores adresse: 

Poster Store Sverige AB

Varuvägen 9, 12530 Älvsjö

Sweden

Eller du kan lade os booke din returneringsforsendelse. 

For returnering bruger Poster Store GLS Pick&Return service . Kunden betaler for returens forsendelsesomkostninger, hvilket koster 49 kr for alle plakater og rammer op til 30x40 cm. For pakker med rammer i størrelsen 40x50 og op efter, kan det koste op til 69 kr. For at vælge denne mulighed skal du skrive til os hvilken dag du ønsker vi skal bestille din afhenting af pakken.

Først skal du være sikker på at alle de ting du ønsker at returnere, er godt beskyttet i den samme pakke som du fik din varer i. Kunden har ansvaret for pakken til den kommer frem til os her på Poster Store. Vi modregner alt tab fra vores varer, hvis tabet skyldes dårlig håndtering/behandling fra kundens side. 

Du kan vælge en dag som du ønsker GLS skal prøve at afhente din pakke. Det er ikke muligt at booke en specifik tid på dagen, men hvis du ikke er hjemme ved første forsøg fra GLS, vil de kontakte dig, og give dig en mulighed for at prøve igen en anden dag.  

GLS-medarbejderen vil medbringe et pakke mærke til din pakke. pakken skal være klar til at blive sendte afsted når GLS medarbejderen ankommer, så husk altid at have pakket den i forvejen. Du kan ikke stille din pakke i gangen eller udenfor døren, da du selv skal være til stede og give din signatur. 

Hvis andet forsøg fra GLS mislykkedes, vil de ikke forsøge igen og kunden skal stadigvæk betale forsendelses omkostningerne. 

Så snart Poster Store har modtaget din pakke med varer og tjekket alt igennem, så vil du modtage dine penge igen. 

Hvad skal jeg gøre hvis min pakke og produkter er skadet? 

Hvis din pakke og produkter er skadet ved ankomst, så kontakt os hurtigst muligt med billeder af både pakken og din varer. Når vi har modtaget billeder af pakken og din varer, vil vi sende en ny pakke til dig og sørge for de skadede produkter bliver returneret til os.  

Kan jeg bytte min varer? 

Hvis du skal bytte din varer er det ligesom ved returnering. Du skal placere en ny ordre med de produkter du vil have, og så returnerer du de produkter du gerne vil bytte til noget andet.

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

At tjekke ud
Fortsætte med at handle