0

30% Rabat på Plakater

Gælder ikke Selection, slutter 27/10

FAQ

Bestilling

Jeg modtog ikke en bekræftelsesmail?

Hvis du har fortaget et køb hos Poster Store, men ikke har modtaget din ordrebekræftigelse på mail eller i din spam-mappe, er det muligt din email adresse er blevet tastet forkert. Kontakt os venligst via kontaktformularen, så kan vi hjælpe dig med at ændre til den korrekte email adresse, så du kan modtage din ordrebekræftigelse.

Hvordan ved jeg, om min bestilling er gået igennem?

Der sendes en e-mail med en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, der blev opgivet ved bestillingen. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, skal du tjekke din spam-mappe. Bemærk venligst, at der kan gå op til 24 timer, før du modtager ordrebekræftelsen.

Hvis du har tjekket din spam-mail og ventet 24 timer og stadig ikke har modtaget e-mailen med ordrebekræftelsen, anbefaler vi, at du kontakter os via vores kontaktformular, så vi kan undersøge dette for dig.

Hvad sker der, hvis jeg indtaster forkerte oplysninger?

Hvis du har givet forkerte oplysninger, f.eks. leveringsadresse, e-mailadresse eller telefonnummer osv. bedes du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt, så vi kan ændre dine oplysninger, inden vi sender din ordre. Hvis de forkerte oplysninger påvirker leveringen af din pakke, og din ordre allerede er sendt fra vores lager, inden du kontakter og får svar fra vores kundeservice, er du som kunde desværre ansvarlig for de ekstra omkostninger, der måtte opstå.

Kan jeg foretage ændringer i min ordre, efter at den er afgivet?

Vi ved, at du har brug for dine produkter hurtigt. Så snart du har afgivet din ordre, er vi i gang! Det betyder desværre, at vi ikke kan foretage nogen ændringer, da den allerede er ved at blive behandlet på lageret (normalt inden for få sekunder).

Kan jeg fortryde mit køb?

Kontakt os så hurtigt som muligt via vores kontaktformular. Vi kan dog ikke garantere, at vi har tid nok til at annullere din ordre, da vores pakke-/forsendelsesafdeling sætter en ære i at få produkterne hurtigt på vej til vores kunder.

 

Reklamation

Hvad sker der, hvis min pakke og mine produkter er blevet beskadiget ved modtagelsen?

Hvis din pakke og dine produkter er blevet beskadiget ved ankomsten, skal du kontakte os hurtigst muligt med billeder af både den beskadigede pakke og de beskadigede varer. Du kan gøre dette via kontaktformularen. Så snart vi har modtaget billederne af den beskadigede pakke og de beskadigede produkter, behandler vi din anmodning. Du bedes ikke sende de beskadigede produkter tilbage til os på dine egne vegne.

Jeg har fået forkerte produkter. Hvad skal jeg gøre?

Start med at dobbelttjekke din ordrebekræftelse for at se, hvad du har bestilt. Hvis du ikke har modtaget det bestilte produkt, bedes du kontakte os

Akrylglasset er uskarpt. Hvordan er det muligt?

Akrylglasset i vores rammer er beskyttet af plastikfilm på begge sider, så glem ikke at fjerne dem før brug. Vi bruger denne folie til at beskytte akrylglasset under opbevaring og transport.

 

Levering

Leveringstid

Leveringstiden til Danmark er 1-4 hverdage.

Beregnes fra den næste hverdag, at du har afgivet din bestilling.

Hvilken leveringsmulighed tilbyder i?

Vi bruger forskellige forsendelsespartnere, afhængigt af størrelsen af din ordre. Når du har lagt dine produkter i indkøbskurven og er gået til kassen, kan du se, hvilken service din ordre vil blive sendt med.

Forsendelsesomkostninger

Gratis fragt for ordrer over 299 DKK. For ordrer med kun plakater op til 299 DKK, gælder et fragtgebyr på 39 DKK.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Din ordre vil blive pakket og sendt så hurtigt som muligt. Så snart den er blevet afhentet af fragtfirmaet, aktiverer vi dit pakkenummer, hvorefter du vil modtage en ny e-mail med et sporingslink. Hvis du ikke modtager et sporingslink, bedes du kontakte os via vores kontaktformular.

Sender I til Færøerne?

Vi har desværre ikke mulighed for at sende pakker til Færøerne.

Hvorfor er mit sporingslink ikke aktivt?

Når din ordre er blevet afsendt fra vores lager, modtager du et trackinglink til din pakke i din e-mail med forsendelsesbekræftelse. Bemærk, at der kan gå 48 timer fra du har modtaget e-mailen med forsendelsesbekræftelsen, før trackinglinket er aktivt.

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke?

For varer, der returneres til os, fordi kunden ikke har afhentet pakken, opkræver vi et gebyr på 200 kr for at dække vores gebyr for emballering og returforsendelse.

 

Returnering

Kan jeg returnere min ordre?

Ja, der er 14 dages returret for produkter købt på posterstore.dk Det betyder, at du har ret til at returnere dit køb ved at kontakte Poster Store inden for 14 dage fra den dato, hvor du modtog det bestilte produkt, eller hvor ordren nåede frem til afhentningsstedet (fortrydelsesfrist).

Kan jeg returnere rammer, når de er pakket ud?

Når rammene er taget ud af den originale fabriksemballage, kan du ikke returnere dem. Vi accepterer kun produkter, der er i original stand.

Hvis rammene stadig er i den originale emballage, og du gerne vil returnere dem, skal du læse nedenstående oplysninger i "Sådan returnerer du".

Hvordan kan jeg returnere?

Bemærk venligst, at returneringen skal sendes tilbage til Sverige.

Pakken skal være pakket på nøjagtig samme måde, som den var, da du modtog den fra os. Det er vigtigt at rulle plakaterne ind i beskyttelsespapiret igen, da det sikrer, at de ikke flytter sig under transporten. Når du har rullet plakaterne ind i papiret igen, skal du bruge klæbende tape, så vi nemt kan tage dem ud af røret ved returnering.

Lad os vide det via kontaktformularen og giv os følgende oplysninger:

- Bestillingsnummer

- Kundens navn

- E-mails registreret til køb

- Årsager til returnering

- Navn på produkt(er) du ønsker at returnere

Returforsendelsesomkostningerne er 35 DKK. Disse omkostninger opkræves ikke ved Bring's pakkeshop, men vil blive fratrukket dit kreditbeløb.

Returprocessen kan tage op til 14 dage fra det tidspunkt, hvor du afleverer returpakken hos fragtfirmaet. Når returneringen er modtaget og behandlet, registrerer vi kreditten og sender dig en bekræftelse via e-mail. Gem din kvittering fra din returnering, indtil e-mailen med returbekræftelsen er nået frem til dig som bevis for returneringen.

Kan jeg bytte min varer?

Hvis du ønsker at ombytte dine modtagne produkter til noget andet, behandles det som en almindelig returnering. De produkter, der skal returneres, skal være i original emballage og i original stand. Vi refunderer dig pengene, så snart vi modtager produkterne. Du kan derefter foretage et nyt køb i vores webshop.

Hvad koster det at returnere varer?

Returforsendelsesomkostningerne er 35 DKK. Disse omkostninger opkræves ikke ved Bring's pakkeshop, men vil blive fratrukket dit kreditbeløb.

Returprocessen kan tage op til 14 dage fra det tidspunkt, hvor du afleverer returpakken hos fragtfirmaet. Når returneringen er modtaget og behandlet, registrerer vi kreditten og sender dig en bekræftelse via e-mail. Gem din kvittering fra din returnering, indtil e-mailen med returbekræftelsen er nået frem til dig som bevis for returneringen.

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke?

For varer, der returneres til os, fordi kunden ikke har afhentet pakken, opkræver vi et gebyr på 200 kr for at dække vores gebyr for emballering og returforsendelse.

 

Betaling

Hvilken Betalingsmetode kan jeg bruge?

KLARNA

Klarna "Betaler senere" giver dig mulighed for at betale via faktura 30 dage efter din bestilling.

Se venligst følgende krav for at kunne bruge Klarna "Betaler senere" :

- Kunden skal være minimum 18 år gammel.

- Kunderne skal have en fakturerings- og leveringsadresse registreret i Sverige.

- Bemærk venligst, at Klarna vil foretage lette søgninger hos kreditoplysningsbureauer, ved ansøgning om at bruge betalingsmetoden, for at afgøre, om du er berettiget. Disse lette søgninger påvirker ikke din kreditfil, hverken ved ansøgningen eller hvis en betaling ikke er foretaget eller er forsinket, og de er kun synlige for dig og Klarna.

Hvordan fungerer Klarna "Betaler senere"?

Klarna sender dig en e-mail inden for 2 dage efter, at ordren er afgivet med betalingsinstruktionen.

Som kunde har du 14 dage til at gennemføre betalingen online, efter at du har afgivet ordren på vores websted. Der vil ikke være nogen ekstra omkostninger via kredit- eller betalingskort for denne service.

Du vil modtage en påmindelse inden betalingen forfalder, og du vil også modtage påmindelser via e-mail.

Hvis kunden ikke betaler ordren til tiden, er det muligvis ikke længere muligt at få adgang til Klarnas betalingsmuligheder ved fremtidige køb. Hvis en betaling er forsinket, vil Klarna kontakte kunden i løbet af en periode på flere måneder for at forsøge at arrangere tilbagebetaling af den udestående saldo. Hvis den efter en periode på flere måneder ikke er blevet tilbagebetalt, kan Klarna bruge et inkassobureau til at inddrive den udestående saldo.

For yderligere oplysninger henviser vi dig til Klarnas kundeservice ved at klikke her.

Jeg kan betale med Kort?

Ja, du kan betale med Visa, Mastercard and Maestro.

Hvordan afgiver man en ordre som virksomhed?

Vi tilbyder ikke firmaordrer (B2B) i øjeblikket, men håber, at vi vil gøre det i fremtiden.

 

Produkter

Rammer

Generel information

Rammerne er nemme at åbne på bagsiden og har metalophæng, så de er nemme at hænge op på væggen i både liggende og stående format. Vores gyldne rammer har en blank og skinnende overflade. Trærammerne har et meget ægte udseende og føles meget ægte. Alle vores rammer har glasklart akrylglas, hvilket betyder, at de vejer mindre, og der er ingen risiko for skår, hvis rammen falder i gulvet. Akrylglasset er beskyttet af plastikfilm på begge sider, for at give en fejlfri finish og den samme følelse, som når du fjerner plastikbeskytteren fra en ny telefon. Akrylglas har de samme reflekterende egenskaber som glas.

Hvilken størrelse rammer tilbyder i?

Vi tilbyder stilfulde premium-billedrammer i størrelserne 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm og 70x100 cm.

PLAKATER

Hvilken papirkvalitet bruger i?

Plakaterne er trykt lokalt af Sveriges mest anerkendte trykkeri, der er tildelt Svanen, det svenske symbol for miljøvenlig og bæredygtig produktion, og som er certificeret i henhold til FSC og PEFC. Vi ledte længe efter det bedste papir og blev til sidst forelsket i Munken Kristall, et designpapir af premiumkvalitet, som sikrer os den perfekte kvalitet. Papiret er miljøcertificeret af FSC og PEFC. Det er ubestrøget mat papir uden refleksion og har en totalvægt på 200 g/m2, hvilket giver det en udpræget eksklusiv følelse. Det giver også en fremragende farve- og billedgengivelse. Certificeringerne sikrer, at det træ, der anvendes til vores plakater, kommer fra ansvarligt forvaltede skove, der opfylder de højeste miljømæssige og sociale standarder.

Er rammer inkluderet i plakatens pris?

Nej, vi sælger plakater og rammer separat. Rammen er derfor ikke inkluderet i prisen på plakaten og skal købes separat. på vores webshop kan du vælge mellem flere typer og størrelser af rammer.

 

Samarbejde/Presse

Samarbejde

Send venligst en mail til [email protected], så sender vi din mail videre til den rette afdeling.

Kunstner/fotograf

Send venligst en mail til [email protected], så sender vi din mail videre til den rette afdeling.

Presse

Send venligst en mail til [email protected], så sender vi din mail videre til den rette afdeling.

Detailhandler

Vi har besluttet, at vi på nuværende tidspunkt ikke vil samarbejde med forhandlere, men håber på at kunne tilbyde dette i fremtiden.

Vores kunder synes vi er Fremragende

4.5

4.5 ud af 5 baseret på 1335 anmeldelser.
Se nogle af anmeldelserne her.

Hurtig levering og super kvalitet

Hurtig levering og super kvalitet

26 Oct

Maria Petersen

Super betjening og kvalitet 👍🏻

Super betjening og kvalitet 👍🏻

26 Oct

anni ottesen

Fremragende oplevelse

God oplevelse st handle poster store🤗

26 Oct

Annette

Stort udvalg og hurtig levering

Stort udvalg og hurtig levering

26 Oct

Nanna Jensen

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

At tjekke ud
Fortsætte med at handle

Her samles dine hjerte mærkede produkter

Lagt i indkøbskurven