Skip to main content.

 FAQ

Ordre

Jeg har ikke modtaget en bekræftelsesmail?

Hvis du har foretaget et køb hos Poster Store, men ikke har modtaget din ordrebekræftelse via e-mail eller i din spam-mappe, er det muligt, at din e-mailadresse er blevet skrevet forkert. Kontakt os venligst via kontaktformularen , så kan vi hjælpe dig med at ændre til den korrekte e-mailadresse, så du kan modtage din ordrebekræftelse.

Hvordan ved jeg, om min ordre er blevet gennemført?

Der sendes en e-mail med en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, der blev opgivet ved bestillingen. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, skal du tjekke din spam-mappe. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 24 timer, før du modtager ordrebekræftelsen.

Hvis du har tjekket din spam-mail og ventet 24 timer og stadig ikke har modtaget e-mailen med ordrebekræftelsen, anbefaler vi, at du kontakter os via vores kontaktformular , så vi kan undersøge dette for dig

Hvad sker der, hvis jeg indtaster forkerte oplysninger?

Hvis du har givet forkerte oplysninger, f.eks. leveringsadresse, e-mailadresse eller telefonnummer, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt, så vi kan ændre dine oplysninger, inden vi sender din ordre. Hvis de forkerte oplysninger påvirker leveringen af din pakke, og din ordre allerede er blevet sendt fra vores lager, før du kontakter og modtager svar fra vores kundeservice, er du desværre ansvarlig for de ekstra omkostninger, der måtte opstå.

Kan jeg foretage ændringer i min ordre, efter at den er blevet afgivet?

Vi ved, at du har brug for dine produkter hurtigt. Så snart du har afgivet din ordre, er vi i gang! Det betyder desværre, at vi ikke kan foretage nogen ændringer, da den allerede er ved at blive behandlet på lageret (normalt inden for få sekunder).

Kan jeg annullere mit køb?

Kontakt os så hurtigt som muligt via vores kontaktformular . Vi kan dog ikke garantere, at vi har mulighed for at annullere din ordre, da vores pakke-/forsendelsesafdeling sætter en ære i at få produkterne hurtigt ud til vores kunder.

Hvordan kan jeg indsende en forretningsordre?

Desværre tilbyder vi ikke firmaordre hos Poster Store i øjeblikket.

 

Reklamation

Hvad sker der, hvis min pakke og mine produkter er blevet beskadiget ved modtagelsen?

Hvis din pakke og dine produkter er blevet beskadiget ved ankomsten, skal du kontakte os så hurtigt som muligt med billeder af både den beskadigede pakke og de beskadigede varer. Du kan gøre dette via kontaktformularen. Så snart vi har modtaget billederne af den beskadigede pakke og de beskadigede produkter, vil vi behandle din anmodning. Du må ikke sende de beskadigede produkter tilbage til os på dine egne vegne.

Jeg har modtaget de forkerte produkter. Hvad skal jeg gøre?

Start med at dobbelttjekke din ordrebekræftelse for at se, hvad du har bestilt. Hvis du ikke har modtaget det bestilte produkt, bedes du kontakte os .

Akrylglasset er ude af fokus. Hvordan er det muligt?

Akrylglasset i vores rammer er beskyttet af plastikfilm på en eller begge sider, så glem ikke at fjerne dem før brug. Vi bruger denne folie til at beskytte akrylglasset under opbevaring og transport.

 

Levering

Leveringstid

Leveringstiden til Danmark er 1-4 arbejdsdage.

Beregnet fra den næste arbejdsdag, hvor du har afgivet din ordre.

BEMÆRK: På grund af den store mængde pakker, der håndteres af vores forsendelsespartnere, vil pakken blive omdirigeret til den nærmeste pakkeshop, hvis den ikke kan leveres til din privatadresse.

Hvilke leveringsmuligheder tilbyder I?

Vi bruger forskellige forsendelsespartnere, afhængigt af størrelsen på din ordre. Når du har lagt dine produkter i indkøbskurven og er gået til kassen, kan du se, hvilken service din ordre vil blive sendt med.

Forsendelsesomkostninger

Gratis forsendelse for ordrer over 349 DKK. Når man ikke grænsen på de 349 DKK gælder et forsendelsesgebyr fra 39 DKK.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Din ordre bliver pakket og afsendt så hurtigt som muligt. Så snart den er blevet afhentet af fragtfirmaet, aktiverer vi dit pakkenummer, hvorefter du vil modtage en ny e-mail med et sporingslink. Hvis du ikke modtager et sporingslink, bedes du kontakte os via vores kontaktformular .

Sender I til Færøerne?

Vi kan desværre ikke sende pakker til Færøerne.

Hvorfor er mit sporingslink ikke aktivt?

Når din ordre er blevet afsendt fra vores lager, modtager du et sporingslink til din pakke i din e-mail med forsendelsesbekræftelse. Bemærk venligst, at der kan gå 48 timer fra du har modtaget e-mailen med forsendelsesbekræftelsen, før sporingslinket er aktivt.

Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke?

For varer, der returneres til os, fordi kunden ikke har afhentet pakken, opkræver vi et gebyr på 150 DKK for at dække vores gebyr for emballage og returforsendelse.

 

Returnering

Kan jeg returnere min ordre?

Bemærk venligst, at returneringen skal sendes tilbage til Sverige.

Pakken skal pakkes på nøjagtig samme måde, som den var, da du modtog den fra os. Det er vigtigt at rulle plakaterne ind i beskyttelsespapiret igen, da dette sikrer, at de ikke flytter sig under transporten. Når du har rullet plakaterne ind i papiret igen, skal du bruge tape, så vi nemt kan fjerne dem fra røret, når vi sender dem retur.

Du bedes registrere din returnering via nedenstående link. Når din returnering er registreret, vil du modtage en e-mail med instruktioner og adresseoplysninger.

Returforsendelsesomkostningerne er 49 DKK. Disse omkostninger opkræves ikke hos Bring's pakkeshop, men vil blive fratrukket dit kreditbeløb. Hvis ordren ikke længere opfylder betingelserne for kampagne-/rabatkoder, kan priserne blive justeret i overensstemmelse hermed, og en eventuel forskel fratrækkes din tilbagebetaling.

OPRET RETURNERING

Returprocessen kan tage op til 14 dage fra det tidspunkt, hvor du afleverer returpakken til fragtfirmaet. Når returneringen er modtaget og behandlet, registrerer vi kreditten og sender dig en bekræftelse via e-mail. Opbevar din kvittering fra returneringen, indtil e-mailen med returbekræftelsen når frem til dig som bevis for returneringen."

Kan jeg bytte mine varer?

Hvis du ønsker at ombytte dine modtagne produkter til noget andet, behandles det som en normal returnering. De produkter, der skal returneres, skal være i deres originale emballage og i original stand. Vi refunderer dig pengene, så snart vi modtager produkterne. Du kan derefter foretage et nyt køb i vores webshop.

Hvor meget koster det at returnere varer?

returforsendelsesomkostningerne er 49 DKK. Disse omkostninger opkræves ikke hos Bring's pakkeshop, men trækkes fra dit kreditbeløb.

Returprocessen kan tage op til 14 dage fra det tidspunkt, hvor du afleverer returpakken til fragtfirmaet. Når returneringen er modtaget og behandlet, registrerer vi kreditten og sender dig en bekræftelse via e-mail. Opbevar din kvittering fra returneringen, indtil e-mailen med returbekræftelsen når frem til dig som bevis for returneringen.

Lærred

I tilfælde af returnering af et lærred, bruger kunden sin fortrydelsesret. Kunden skal selv betale for returforsendelsesomkostningerne og er ansvarlig for produktets tilstand, efter at kunden har modtaget produktet og under returforsendelsen.

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke?

For varer, der returneres til os, fordi kunden ikke har afhentet pakken, opkræver vi et gebyr på 200 DKK for at dække vores gebyr for emballage og returforsendelse.

 

Betaling

Hvilken betalingsmetode kan jeg bruge?

Klarna "Pay later" giver dig mulighed for at betale via faktura 30 dage efter din bestilling.

Se venligst følgende krav for at kunne bruge Klarna "Pay Later":

- Kunden skal være mindst 18 år gammel.

- Kunderne skal have en fakturerings- og leveringsadresse registreret i Danmark.

- Bemærk venligst, at når du ansøger om at bruge betalingsmetoden, vil Klarna foretage lette søgninger hos kreditaviseringsbureauer Disse lette søgninger påvirker ikke din kreditfil, hverken på ansøgningstidspunktet eller hvis en betaling ikke foretages eller forsinkes, og de er kun synlige for dig og Klarna.

Hvordan fungerer Klarna "Pay Later"?

Klarna sender dig en e-mail inden for 2 dage efter, at ordren er afgivet, med betalingsinstruktioner.

Som kunde har du 14 dage til at gennemføre betalingen online, efter at du har afgivet ordren på vores websted. Der vil ikke blive opkrævet yderligere gebyrer via kredit- eller betalingskort for denne service.

Du vil modtage en påmindelse, inden betalingen forfalder, og du vil også modtage påmindelser pr. e-mail.

Hvis kunden ikke betaler ordren til tiden, er det muligvis ikke længere muligt at få adgang til Klarnas betalingsmuligheder ved fremtidige køb. Hvis en betaling er forsinket, vil Klarna kontakte kunden i løbet af en periode på flere måneder for at forsøge at arrangere tilbagebetaling af den udestående saldo. Hvis den efter en periode på flere måneder ikke er blevet tilbagebetalt, kan Klarna bruge et inkassobureau til at inddrive den udestående saldo.

For yderligere oplysninger kan du kontakte Klarnas kundeservice ved at klikke her.

Jeg kan betale med Kort?

Ja, du kan betale med Visa, Mastercard og Maestro.

Produkter

Rammer

Generel information

Rammerne er nemme at åbne på bagsiden og har metalophæng, så de er nemme at hænge op på væggen i både liggende og stående format. Vores gyldne rammer har en blank og skinnende overflade. Trærammerne har et meget ægte udseende og føles meget ægte. Alle vores rammer har glasklart akrylglas, hvilket betyder, at de vejer mindre, og der er ingen risiko for skår, hvis rammen falder i gulvet. Akrylglasset er beskyttet af plastikfilm på begge sider, for at give en fejlfri finish og den samme følelse, som når du fjerner plastikbeskytteren fra en ny telefon. Akrylglas har de samme reflekterende egenskaber som glas.

Hvilken størrelse rammer tilbyder i?

Vi tilbyder stilfulde premium-billedrammer i størrelserne 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm og 70x100 cm.

Plakater

Hvilken papirkvalitet bruger i?

Plakaterne er trykt lokalt af Sveriges mest anerkendte trykkeri, der er tildelt Svanen, det svenske symbol for miljøvenlig og bæredygtig produktion, og som er certificeret i henhold til FSC og PEFC. Vi ledte længe efter det bedste papir og blev til sidst forelsket i Munken Kristall, et designpapir af premiumkvalitet, som sikrer os den perfekte kvalitet. Papiret er miljøcertificeret af FSC og PEFC. Det er ubestrøget mat papir uden refleksion og har en totalvægt på 200 g/m2, hvilket giver det en udpræget eksklusiv følelse. Det giver også en fremragende farve- og billedgengivelse. Certificeringerne sikrer, at det træ, der anvendes til vores plakater, kommer fra ansvarligt forvaltede skove, der opfylder de højeste miljømæssige og sociale standarder.

Er rammer inkluderet i plakatens pris?

Nej, vi sælger plakater og rammer separat. Rammen er derfor ikke inkluderet i prisen på plakaten og skal købes separat. på vores webshop kan du vælge mellem flere typer og størrelser af rammer.

 

Samarbejde/Presse

Samarbejde

Send venligst en mail til internationalmarketing@posterstore.com så sender vi din mail videre til den rette afdeling.

Brandbassador

Hvordan fungerer et samarbejde gennem Brandbassador?

Brandbassador er en platform til opbygning af varemærker, hvorigennem du kan blive brand-ambassadør for Poster Store og få belønninger for det indhold, du vælger at dele med dine følgere. For at blive Poster Store Brandbassador skal du oprette en Brandbassador-konto her. Hvis du bliver godkendt som en af vores Brandbassadors, kan du begynde at gennemføre missioner for Poster Store. På platformen finder du forskellige typer tilgængelige missioner, du kan ansøge om at deltage i. En mission vil normalt omfatte, at du deler indhold til gengæld for en belønning.

Hvornår giver vi besked, hvis en ansøgning gennemgås?

Vi forsøger at besvare alle ansøgninger inden for 3 hverdage og giver dig besked, så snart din ansøgning er blevet gennemgået.

Har du spørgsmål om Brandbassador-appen?

Du kan altid finde svar direkte i Brandbassador-appen, hvis du har problemer med appen eller har spørgsmål om Brandbassador. Du kan også læse mere om Brandbassador i deres sektion med ofte stillede spørgsmål (FAQ). Hvis du har andre spørgsmål vedrørende samarbejdet, kan du kontakte os i Brandbassadors beskedcenter.

Kunstner/fotograf

Send en e-mail til artist@posterstore.com , og vi videresender din e-mail til den rette afdeling.

Presse

Send en e-mail til pr@posterstore.com , og vi videresender din e-mail til den rette afdeling.

Forhandler

Vi har besluttet, at vi ikke ønsker at samarbejde med forhandlere på nuværende tidspunkt, men håber at kunne tilbyde dette i fremtiden.