Skip to main content.

Forsendelse og levering

Leveringstid

Leveringstiden til Danmark er 1-4 hverdage.

Beregnes fra den næste hverdag, at du har afgivet din bestilling.

Hvilken leveringsmulighed tilbyder i?

Vi bruger forskellige forsendelsespartnere, afhængigt af størrelsen af din ordre. Når du har lagt dine produkter i indkøbskurven og er gået til kassen, kan du se, hvilken service din ordre vil blive sendt med.

Forsendelsesomkostninger

Gratis fragt for ordrer over 349 DKK. For ordrer med kun plakater op til 349 DKK, gælder et fragtgebyr på 39 DKK.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Din ordre vil blive pakket og sendt så hurtigt som muligt. Så snart den er blevet afhentet af fragtfirmaet, aktiverer vi dit pakkenummer, hvorefter du vil modtage en ny e-mail med et sporingslink. Hvis du ikke modtager et sporingslink, bedes du kontakte os via vores kontaktformular.

Sender I til Færøerne?

Vi har desværre ikke mulighed for at sende pakker til Færøerne.

Hvorfor er mit sporingslink ikke aktivt?

Når din ordre er blevet afsendt fra vores lager, modtager du et trackinglink til din pakke i din e-mail med forsendelsesbekræftelse. Bemærk, at der kan gå 48 timer fra du har modtaget e-mailen med forsendelsesbekræftelsen, før trackinglinket er aktivt.

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke?

For varer, der returneres til os, fordi kunden ikke har afhentet pakken, opkræver vi et gebyr på 200 kr for at dække vores gebyr for emballering og returforsendelse.

Reklamation

Hvad sker der, hvis min pakke og mine produkter er blevet beskadiget ved modtagelsen?

Hvis din pakke og dine produkter er blevet beskadiget ved ankomsten, skal du kontakte os hurtigst muligt med billeder af både den beskadigede pakke og de beskadigede varer. Du kan gøre dette via kontaktformularen. Så snart vi har modtaget billederne af den beskadigede pakke og de beskadigede produkter, behandler vi din anmodning. Du bedes ikke sende de beskadigede produkter tilbage til os på dine egne vegne.

Jeg har fået forkerte produkter hvad jeg skal gøre?

Start med at dobbelttjekke din ordrebekræftelse for at se, hvad du har bestilt. Hvis du ikke har modtaget det bestilte produkt, bedes du kontakte os

Akrylglasset er uskarpt. Hvordan er det muligt?

The acrylic glass (plexi glass) in our frames is protected by the plastic film on both sides, don't forget to remove it before using it. We use this foil to protect the acrylic glass during storage and transit.